Acest site web foloseste module de tip "cookie". Navigand in continuare va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Afla in sectiunea Politica de Cookies
mai multe despre cookie-uri.
Sunt de acord
Conform O.U.G. 34/2014, clientii persoane fizice pot solicita returnarea produselor in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesie a produselor comandate prin intermediul platformei online, horticola.ro.
Clientii Horticola care renunta la cumparare si solicita returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integritate.

Unde poti returna produsele?

Pasi pentru retur online

  1. Completeaza formularul Returnare produs. Acest formular trebuie sa contina subiectul Returnare produs, adresa de e-mail si mesajul (numele beneficiarului, numarul de telefon al beneficiarului, numarul, seria si data facturii si contul in care se doreste rambursare contravalorii produsului returnat);
  2. Dupa trimiterea formularului vei fi contactat telefonic de catre unul din operatorii nostri;
  3. Impachetezi produsul/produsele dorite pentru returnare, astfel incat acestea sa nu se deterioreze pe parcursul transportului;
  4. Predai coletul curierului;
  5. In termen de maxim 14 zile calendaristice veti intra in posesia contravalorii produsului/produselor returnate.
Adresa de returnare a produselor
Destinatar: Morami SRL, 0259 373 474
Loc. Salonta, jud. Bihor, str. Piata Democratiei nr.6, Magazin Horticola

Reglementari retur online

  • Clientii care solicita returnarea produselor, exceptie fac produsele care s-au livrat gresit sau prezinta un defect care nu este cauzat pe parcursul transportului, accepta implicit suportarea costurilor de livrare a produselor returnate.
  • horticola.ro trebuie sa intre in posesia bunului returnat in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data transmiterii cererii de returnare a produsului.
  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat, sa nu fie utilizat.
  • Produsul trebuie sa contina toate elementele, ambalajele, accesoriile, inclusiv manualul de utilizare si certificatul de garantie.
  • Sunt exceptate de la dreptul de retur toate produsele care s-au vandut la preturi speciale sau care s-au fractionat, conform cerintelor personalizate ale clientului: folie de solar, agrotextil, plase de diferite tipuri etc.
  • Clientii poarta raspunderea pentru orice diminare de valoare a produselor. Daca in urma receptiei efectuate de catre noi a produselor returnate se constata ca diminarea de valoare a fost produsa de catre consumator in urma manipularii necorespunzatoare a acestuia, din suma rambursata se va imputa si diminuarea de valoare cauzata de catre client produsului returnat.

In cazul in care produsele returnate nu corespund cerintelor enumerate, horticola.ro isi rezerva dreptul de a decide dupa caz, acceptul sau refuzul returului.
In cazul in care exista neconformitati ale produselor returnate, clientul va fi instiintat imediat in legatura cu diferenta de valoare rezultata in urma diminuarii de valoare a produselor. Factura de retur va fi transmisa prin e-mail clientului beneficiar.
In cazul in care nu exista neconformitati, iar produsele returnate intocmesc conditiile de retur, se vor demara pasii pentru rambursarea contravalorii acestora. Factura de retur va fi transmisa prin e-mail clientului beneficiar.

Pentru mai multe detalii privind legislatia in vigoare click aici.rezultat