Acest site web foloseste module de tip "cookie". Navigand in continuare va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Afla in sectiunea Politica de Cookies
mai multe despre cookie-uri.
Sunt de acord

Mecanismul cardului de fidelitate

Prin Programul de fidelitate, www.horticola.ro ofera posibilitatea participantilor de a beneficia de reduceri la cumpararea produselor.  Instrumentul care face posibila utilizarea acestor beneficii este cardul de fidelitate Horticola. Acesta se emite nominal si permite la fiecare achizitie de produse obtinerea de discount direct in momentul achizitionarii produselor, in conditiile stabilite in prezentul Program. Cardul nu reprezinta un card bancar, un instrument de plata sau un titlu de valoare.

Cardul este disponibil in trei variante, titularul Cardului putand promova catre un nivel superior al Cardului, in functie de valoarea achizitiilor acumulate:

Card

Echivalent discount

Valoare achizitii anuale (lei)

Hobby Card

2%

 ≤5.000 (incl. TVA)

Silver Card

4%

5.001 - 15.000 (incl. TVA)

Gold Card

6%

≥ 15.001 (incl. TVA)

La data achizitiei a carei valoare face ca valoarea cumulata a achizitiilor efectuate de catre titularul Cardului, conform inregistrarilor din sistemul informatic Morami, sa depaseasca limita stabilita pentru nivelul de card pe care titularul il detine in acel moment, acesta este avansat automat la nivelul urmator al cardului.

Titularul Cardului va beneficia de grila superioara cardului detinut pana la acel moment inclusiv pentru achizitia in curs care face ca valoarea cumulata a achizitiilor sale sa se incadreze la nivelul urmator de Card. Promotiile nu se pot cumula. Va fi acordata promotia cea mai avantajoasa pentru client

Titularul cardului si emiterea cardului:

Poate fi titular al Cardului orice persoana fizica avand domiciliul in Romania, care a implinit varsta de 18 ani.
Pentru a beneficia de avantajele Cardului de fidelitate Horticola si a deveni titular de
Card, persoana interesata, care indeplineste conditiile de mai sus, va completa si semna Formularul de aderare disponibil in orice magazin Horticola sau la cerere, pe site-ul www.horticola.ro.
Formularele completate si semnate se depun in original in orice magazine Horticola sau se trimit pe adresa firmei: S.C. Morami S.R.L, Piata Ignatie Darabant nr. 1, Oradea, Bihor prin Posta Romana sau firma de curierat Fan Courier pe cheltuiala firmei S.C. Morami S.R.L.
Formularele incomplete sau nesemnate sau continand date care nu corespund realitatii, nu sunt valide si nu dau dreptul participarii la prezentul Program de fidelitate, cardurile emise in temeiul acestor formulare fiind nule.
O persoana interesata, care indeplineste conditiile de mai sus, poate fi titularul unui singur Card de fidelitate.
Cardul de fidelitate va fi predat personal titularului actului de identitate care a completat si semnat Formularul de aderare, in baza actului de identitate (original) al acestuia, in magazinul Horticola, in momentul depunerii Formularului sau se va expedia prin Posta Romana sau firma de curierat Fan Courier in cazul formularelor de aderare primite prin aceleasi mijloace. In lipsa prezentarii actului de identitate, in cazul ridicarii din magazinul Horticola, personalul de vanzari Horticola va refuza emiterea Cardului de fidelitate.
In cazul in care titularul de Card de fidelitate promoveaza la urmatoarea varianta a Cardului de fidelitate, noul Card de fidelitate va fi predat acestuia, personal, in baza actului de identitate (original), in termen de 35 de zile de la data achizitiei care a determinat trecerea la varianta urmatoare a Cardului de fidelitate, in magazinul Horticola in care a avut loc tranzactia respectiva sau prin expedierea acestuia cu Posta Romana  sau firma de curierat Fan Courier in cazul in care clientul nu se poate deplasa la unul din magazinele Horticola, dar nu inainte de predarea de catre client a vechiului card de fidelitate, personal la unul din magazinele Horticola sau prin Posta Romana sau Fan Courier, in cazul clientilor ce nu se pot deplasa la unul din magazinele Horticola

Conditii pentru alimentarea si utilizarea cardului de fidelitate

Pentru acumularea punctelor sau acordarea discount-ului direct, titularul cardului de fidelitate trebuie sa prezinte cardul de fidelitate la casieria din magazinele Horticola, anterior achizitiei, in vederea scanarii de catre personalul de vanzari Horticola . Cardul trebuie prezentat personalului de vanzari Horticola anterior efectuarii oricarei operatiuni de facturare.
Alimentarea cardului cu punctele aferente achizitiei de produse sau acordarea discountului aferent achizitiei de produse se va face numai daca produsele achizitionate se platesc integral, numerar sau prin card bancar, la data achizitiei. In cazul returnarii unui produs cardul de fidelitate va fi debitat cu punctele aferente valorii acestuia.
Horticola isi rezerva dreptul de a acorda puncte titularului de card de fidelitate sub forma de cadou precum si de a organiza pentru titularii de card de fidelitate campanii promotionale si/sau de a acorda oferte speciale.
In cazul in care cardul de fidelitate nu a fost alimentat o perioada de 365 de zile si/sau in cazul in care punctele acumulate pe card nu au fost utilizate o perioada de 365 zile S.C. Morami S.R.L are dreptul de a anula punctele respective. De asemenea S.C. Morami S.R.L isi rezerva dreptul de a dezactiva orice card de fidelitate care a fost utilizat sau alimentat fara respectarea prevederilor prezentului program de fidelitate.
Cardurile de fidelitate dezactivate nu mai pot fi reactivate, titularul unui astfel de card de fidelitate pierzand orice drept conferit de cardul de fidelitate respectiv.
Titularul cardului de fidelitate dezactivat poate solicita emiterea unui nou Card de fidelitate, completand si depunand un nou Formular de aderare.
Orice obiectiune cu privire la punctele acumulate sau utilizate poate fi adresata direct personalului de vanzari Horticola sau pe e-mail la adresa contact@horticola.ro, in termen de maxim 15 de zile de la data tranzactiei si numai cu conditia prezentarii bonului fiscal aferent tranzactiei si a actului de identitate.
Horticola isi rezerva dreptul de a nu permite utilizarea unor carduri de fidelitate deteriorate (care nu permit scanarea).
In cazul pierderii si/sau furtului cardului, titularul cardului de fidelitate are obligatia de a instiinta societatea in cel mai scurt timp, prin e-mail la adresa contact@horticola.ro, sau telefonic la nr. 0259 373 474 sau direct personalului de vanzari din magazinele Horticola. Odata cu instiintarea se vor comunica date de identificare ale titularului cardului de fidelitate. In lipsa instiintarii, titularul cardului de fidelitate isi asuma orice utilizare ilegala a cardului de fidelitate, inclusiv folosirea punctelor acumulate. Participantul care isi pierde cardul de fidelitate sau caruia ii este furat, are dreptul la un nou card de fidelitate si la punctele disponibile in momentul instiintarii, cu conditia declararii furtului sau pierderii cardului de fidelitate conform celor precizate anterior.
Cardurile de fidelitate deteriorate vor inlocui de catre Horticola, la cererea titularului de card de fidelitate, prin emiterea unui nou card de fidelitate in contul caruia vor fi disponibile punctele acumulate pana la momentul inlocuirii.
In cazul pierderii, furtului sau deteriorarii cardului de fidelitate, noul card de fidelitate va fi predat titularului in termen de 20 de zile de la primirea instiintarii / solicitarii titularului. Pana la emiterea unui nou card de fidelitate, titularul nu va putea acumula noi puncte si nici nu le va putea utiliza pe cele existente in contul cardului de fidelitate pierdut sau furat. 
Societatea este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de frauda sau tentativa de frauda, de fals in declaratii sau utilizare de fals.

Derularea programului

Prezentul program de fidelitate incepe la data de 1 noiembrie 2012 si are durata nedeterminata. Programul se deruleaza in toate magazinele Horticola de pe teritoriul Romaniei si pentru achizitiile online de pe site-ul www.horticola.ro.
Horticola  isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment prezentul program de fidelitate. In cazul modificarii prezentului program de fidelitate, titularilor de credit si/sau persoanelor interesate care indeplinesc conditiile de la pct II de mai sus si care depun formularul de aderare li se aplica programul de fidelitate in vigoare la data achizitiei in urma careia acumuleaza si/sau utilizeaza puncte.
Programul de fidelitate va putea fi intrerupt sau incetat in orice moment printr-o decizie a societatii orgnizatoare, dar nu inainte de a anunta publicul.

Protectia datelor personale

Prin semnarea formularului de aderare de catre persoana interesata de participarea la prezentul Program de fidelitate, se prezuma ca aceasta a luat cunostinta de prevederile programului de fidelitate si este de acord cu acestea. Persoana interesata care semneaza Formularul de aderare, titularul cardului de fidelitate, isi da acordul expres, neconditionat pentru ca datele sale personale, sa fie utilizate de catre Horticola si /sau partenerii sai contractuali, in vederea inscrierii intr-o baza de date precum si in vederea prelucrarii in scopul acordarii de beneficii conform programului de fidelitate, in scopuri statistice, pentru actiuni de marketing direct, inclusiv pentru a primi materiale informative ale Horticola si ale partenerilor sai. Prelucrarea datelor de catre Horticola se va face in conformitate cu Legea 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
Horticola poate transmite aceste date, in conditii de confidentialitate. Prin semnarea formularului de aderare persoana interesata isi da acordul expres si neconditionat ca datele sale personale, sa poata fi transmise de catre societate in vederea prelucrarii in scopul realizarii activitatilor stabilite in prezentul program de fidelitate catre alti operatori desemnati de catre societate (mandatari si/sau terti contractanti, din tara sau strainatate).
Participarea la acest program de fidelitate confirma acceptarea neconditionata a fiecarei persoane care semneaza si depune formularul de aderare ca datele sale cu caracter personal sa poata fi facute publice si folosite de catre Horticola  in scop publicitar, nelimitat teritorial si/sau temporal, precum si prin utilizarea oricarei modalitati de promovare (ex. internet, afisaj stradal etc.).
Tuturor persoanelor interesate care semneaza si depun formularul de adrerare le sunt garantate drepturile in conformitate cu Legea 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, lege care ofera persoanelor vizate dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie asupra datelor si dreptul de opozitie.
Pentru exercitarea acestor drepturi si inclusiv a dreptului de excludere din baza de date a S.C. Morami S.R.L, persoana interesata va transmite catre Horticola, la sediul din Oradea, Piata Ignatie Darabant nr.1, Judet Bihor, o cerere semnata si datata in care se vor mentiona datele de identificare ale persoanei in cauza, precum si dreptul pe care il invoca.

Organizatorul programului de fidelitate, emitentul cardului de fidelitate

Organizatorul programului de fidelitate si emitentul cardului de fidelitate este S.C. Morami S.R.L, cu sediul social in Oradea, Bihor, avand codul de inregistrare fiscala R024932222. Programul este disponibil in mod gratuit, oricarui solicitant, in cadrul magazinelor Horticola si pe site-ul www.horticola.ro.
S.C. Morami S.R.L nu este responsabil de pierderea facturilor fiscale si/sau bonurilor fiscale care fac dovada achizitiei produselor, de piederea, furtul, deteriorarea, instrainarea si/sau utilizarea Cardului de fidelitate de catre alta persoana fata de titular si nici nu va fi obligat sa acorde beneficiile prezentului Program de fidelitate in cazul in care se identifica o frauda sau o tentativa de frauda. S.C. Morami S.R.L nu isi asuma responsabilitatea pentru completarea incorecta a Formularului de aderare.

Litigii

Eventualele litigii aparute intre S.C. Morami S.R.L si persoanele interesate si/sau titularii de card de fidelitate se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Oradea.
Horticola nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari de orice natura in legatura cu prezentul program de fidelitate.