cookie consent

💸 Plata numerar (ramburs)

Pentru plata numerar (ramburs) acceptam doar lei, la ridicarea produselor din magazinele Horticola, la livrarea comenzii de catre curier sau la ridicarea comenzii din sediul curierului, avand urmatoarele limite:

  • pentru persoanele juridice suma maxima de incasat in cursul unei zile este de 5.000 lei. Daca clientul a plasat online comanda, iar valoarea acesteia depaseste valoarea maxima de incasat numerar, la achitarea diferentei de valoare se va opta pentru: plata prin Ordin de plata sau plata prin link de plata. Pentru aceste situatii, clientii Horticola vor fi contactati telefonic in vederea stabilirii optiunii de plata.

  • pentru persoanele fizice suma maxima de incasat in cursul unei zile este de 10.000 lei; Daca clientul a plasat online comanda, iar valoarea acesteia depaseste valoarea maxima de incasat numerar, la achitarea diferentei de valoare se va opta pentru: plata prin Ordin de plata sau plata prin link de plata. Pentru aceste situatii, clientii Horticola vor fi contactati telefonic in vederea stabilirii optiunii de plata.

💳 Plata cu cardul

Pentru serviciul de Plata cu cardul, horticola.ro realizeaza tranzactii prin intermediul iPay (Banca Transilvania). Astfel, banca si procesatorul de plati sunt singurele institutii care au contact cu datele de plata ale clientului.

horticola.ro accepta plata atat cu cardurile de debit emise pentru persoanele fizice cat si cu cardurile de debit emise pentru persoanele juridice si nu percepe nici un comision pentru realizarea tranzactiilor. Platile se pot realiza cu cardurile de debit emise sub sigla VISA si MASTERCARD.

Cand se selecteaza ca modalitate de plata, plata cu cardul, comanda se considera plasata doar daca plata s-a finalizat cu succes. In cazul in care clientul nu finalizeaza cu succes plata cu cardul, comanda nu va fi plasata, prin urmare aceasta nu va fi onorata si nu va rezerva stocul afisat in pagina de produs.

💳 Plata cu cardul in rate

Clientii posesori de Star Card, beneficiaza de optiunea de plata cu cardul in 6 rate fara dobanda. Pentru mai multe detalii accesati aici.

🎫 Ordin de plata

Clientii care doresc efectuarea platii prin intermediul Ordinului de plata trebuie sa specifice acest aspect la rubrica Observatii din pagina de finalizare a comenzii. Cei care opteaza pentru plata prin Ordin de plata, vor fi contactati si telefonic pentru confirmare stocului. Aceasta informare se va face in aceeasi zi lucratoare in care s-a plasat comanda, sau in ziua lucratoare urmatoare. Se recomanda efectuarea viramentului abia dupa confirmarea in prealabil a stocului produselor din comanda dumneavoastra.

Clientii vor realiza plata prin Ordin de plata avand la baza factura de avans primita prin email, in format electronic. Livrarea produselor in aceasta situatie, se va face imediat dupa receptionarea banilor in contul de mai jos: 

Nume firma: Morami SRL

Cont in lei: RO94 BTRL 0050 1202 M379 42XX

Cod unic de inregistrare: 24932222

🚚 Livrare prin curier

horticola.ro livreaza coletele pe intreg teritoriul Romaniei in termen de 24-72 h de la primirea informarii de expediere colet de catre clienti. 

Costurile de expeditie sunt de fix 29 lei (tva inclus) indiferent de cantitatea comandata sau de valoarea comenzii. Acestea sunt introduse pe factura, separat fata de produsele facturate, astfel curierul emite o singura chitanta fara a mai incasa separat costurile de expeditie. Pentru clientii care doresc livrare sambata, se percepe un cost suplimentar de 6 lei, aceasta optiune fiind disponibila doar pentru livrarile din orasele care dispun de centre logistice ale curierului.

Coletele care depasesc greutatea de 50 kg se livreaza doar in sediile curierului, acestea avand termen limita de ridicare de catre client, 7 zile calendaristice de la sosire. Totodata pentru aceste colete se percepe in momentul procesarii comenzii, un avans de 50% din valoarea comenzii.

Atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru clientii persoane juridice, curierul va emite o chitanta la livrarea comenzii, care va face dovada platii acesteia, in cazul in care plata selectata este in sistem ramburs. In cazul pierderii sau deteriorarii acesteia, nu se va mai putea emite ulterior de catre Horticola o alta chitanta care sa faca dovada platii comenzii.

Pentru produsele care se livreaza in sistem paletizat, va fi necesara efectuarea platii in avans. In aceasta situatie, daca in momentul plasarii comenzii nu se efectueaza plata cu cardul, clientul va fi contactat telefonic ulterior pentru transmiterea facturii de avans si efectuarea platii prin intermediul Ordinului de plata sau a link-ului de plata.

Produsele comandate sunt livrate prin intermediul firmei de curierat Fan Courier. Astfel toti clientii isi pot urmari statusul expeditiei accesand aici.

ℹ️ Preluarea coletelor de catre clienti

Va rugam sa verificati integritatea coletului si a produselor la livrare, in prezenta curierului! Transportatorul si furnizorii nostri nu accepta reclamatii ulterioare.
La preluarea coletului este obligatia clientului de a verifica daca produsul corespunde cu cel comandat pe site. Puteti deschide coletul doar dupa ce ati platit contravaloarea lui, daca ati optat pentru transport fara verificare colet, in caz contrar, daca ati optat pentru optiunea de verificare colet, clientul este nevoit sa deschida coletul inainte de achitarea contravalorii bunurilor comandate. Pentru optiunea de deschiere la livrare, se va percepe o taxa de livrare suplimentara de 5 lei (tva inclus). In acest caz, clientul trebuie sa specifice aceasta optiune in sectiunea observatii a campului de finalizare comanda. Daca plata coletului se va face ramburs, iar clientul constata defectiuni la produsele comandate, in momentul verificarii coletului (in prezenta curierului) acestea poate refuza coletul, fara a mai plati contravaloarea acestuia. In cazul in care produsele nu corespund calitativ, exista urme, lovituri din cauza transportului va rugam sa semnalati acest lucru intr-un proces verbal in prezenta curierului, semnat si de catre acesta. In cazul coletelor care contin mai multe produse, dar doar unul sau o parte din acestea sunt deteriorate din cauza transportului, procedura implica returul intregului colet, implicit a tuturor produselor livrate.
In cazul in care ambalajul este deteriorat sau umed, clientul are obligatia de a refuza coletul, indiferent daca a optat pentru optiunea de deschidere colet sau nu. Dupa refuzarea ridicarii acestuia, va rugam sa ne informati prin e-mail la adresa contact@horticola.ro, sau la numarul de telefon 0259373474, iar noi vom solutiona problema in cel mai scurt timp posibil.
Daca  clientul a optat pentru plata online a coletului si la verificare constata defectiuni sau neconformitati ale produselor sau a ambalajului, dupa refuzarea coletului, Horticola in termen de pana la 7 zile lucratoare va rambursa clientului suma achitata pentru comanda respectiva.

ℹ️ Neridicarea coletelor de catre clienti

In cazul clientilor care au achitat un avans din valoarea comenzii si refuza ridicarea coletului din motive neintemeiate, care nu depind de societatea noastra, clientul este obligat sa suporte contravaloarea costurilor de transport tur-retur. Astfel, clientului i se va restitui doar difierenta dintre avansul achitat si costurile de transport tur-retur.
In cazul clientilor care refuza ridicarea coletelor, fara un motiv intemeiat, horticola.ro suportand astfel cheltuielile de transport si retur, ne rezervam dreptul ca, la urmatoarele comenzi ale clientului respectiv, sa emitem o factura proforma corespunzatoare comenzii inregistrate, pe care acesta o va achita in avans, ulterior urmand sa fie expediata comanda.