Acest site web foloseste module de tip "cookie". Navigand in continuare va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Afla in sectiunea Politica de Cookies
mai multe despre cookie-uri.
Sunt de acord
Pentru produsele achizitionate de pe horticola.ro, va punem la dispozitie o perioada de garantie si service, aceasta fiind mentionata in certificatul de garantie al fiecarui produs.

Cum poti trimite pordusul in service?

  • in magazinele Horticola
  • prin completarea formularului de Service produs

Adresa de trimitere in service a produselor
Destinatar: Morami SRL, 0259 373 474
Loc. Oradea, jud. Bihor, str. Piata Ignatie Darabant nr.1, Magazin Horticola

Pasi pentru trimiterea produsului in service

  1. Completeaza formularul Service produs. Acest formular trebuie sa contina subiectul Service produs, adresa de e-mail si mesajul (numele beneficiarului, numarul de telefon al beneficiarului, numarul, seria si data facturii si denumirea produsului care se doreste a fi trimis in service);
  2. Dupa trimiterea formularului vei fi contactat telefonic de catre unul din operatorii nostri;
  3. Impachetezi produsul pe care doresti sa il trimiti in service, astfel incat acestea sa nu se deterioreze pe prcursul transportului;
  4. Predai coletul curierului;
  5. In termen de maxim 15 zile calendaristice vei primi informare cu privire la solutionarea garantiei.

Conditii de garantie

  • Pentru produsele aflate in perioada de garantie, trimiterea in service reprezinta un serviciu gratuit oferit clientilor horticola.ro.
  • Garantia va fi acordata doar cu prezentarea certificatului de garantie, care trebuie sa cuprinda tipul produsului, data cumpararii, stampila vanzatorului, numele utilizatorului si factura sau bonul fiscal in original. In cazul in care produsul se livreaza in service de catre beneficiar fara aceste documente, produsul va fi returnat beneficiarului fara solutionarea garantiei.
  • Perioada de garantie se prelungeste cu numarul de zile in care produsul s-a aflat in service.
  • Daca solicitarea de trimiterea a produsului in service este nejustificata (produsul este functional), clientul va achita taxele de transport tur-retur pentru produsul trimis in service si cheltuielile de diagnosticare efectuate de catre unitatea de service. In aceasta situatie pentru cheltuielile de diagnosticare se va emite o factura catre clientul beneficiar.
  • La expirarea garantiei sau in cazul anularii acesteia, reparatia sau inlocuirea produsului se va face contra cost numai cu acordul voit al clientului.
  • Produsele care se afla in afara perioadei de garantie, sau cele care nu fac obiectul garantiei, nu intra sub incidenta celor 15 zile calendaristice de solutionare a defectiunilor.

Nu fac obiectul garantiei

  • Uzura normal mecanica (perii colectoare, ulei, bucse, rulmenti, curele, cuplaje, lame, arcuri, garnituri, sfoara, benzi);
  • Cablu de alimentare;
  • Sisteme de prindere;
  • Filtre, furtune si conducte;
  • Integritatea carcasei;
  • Aparatele arse prin suprasolicitare sau prin colmatarea cu praf sau rumegus a orificiilor de aerisire, precum si cele care prezinta lichide sau urme de lichide in interior;
  • Aparatele deteriorate prin utilizarea de accesorii necorespunzatoare;

Exclus de la garantie

  • Produsele care se prezinta cu cablul de alimentare original sectionat sau innadit;
  • Produsele care au fost folosite fara respectarea instructiunilor de utilizare si/sau schemei de montaj;
  • Produsele afectate de factori cum ar fi: incendii, inghet, socuri sau consecinte ce decurg din acestea;
  • Produsele care nu au eticheta de identificare in cazul in care produsul original are prevazut asa ceva;
  • Produsele care au fost folosite in alt scop decat cel pentru care au fost proiectate;
  • Produsele la care s-a intervenit in vederea repararii de catre persoane neautorizate;
  • Produsele a caror daune sunt cauzate de transportul necorespunzator de catre client;